torsdag 19. mars 2009

vårvær og varme jakker


Det er så deilig at det endelig har begynt å bli vår! Nå som snøen har begynt å smelte, og gradestokken viser plussgrader. Her om dagen så jeg faktisk krokus i et blomsterbed, litt gjemt bak snø og is...

Jeg har egentlig mest lyst til å ta på meg joggesko og gå uten jakke, men for det er det enda litt kaldt. Jeg ser jo folk som går i bare t-skjorte så fort det blir mars, selv om det fortsatt kan være minusgrader! Jeg forstår jo litt at det virker deilig, siden det er vår. Men er ikke det litt kaldt?! Selv om det er for varmt å gå med stor boblejakke i solen, er det også for kaldt å ta den av. Kunne ønske det var sånn at være gikk rett fra å være snø og minusgrader til å bli sol og mange plussgrader. :]
Emma






Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar